Interlacto

IFS


MTKI


MFOK


mix banner





2016 októberében került megrendezésre a Párizsi SIAL kiállítás, ahol megcsodálhattuk
Franciaország új arculatát kellemes, nyár végi napsütéses időben.
Ez alkalommal a fő témája a kiállításnak a fenntartható élelmiszer ellátás volt,
mivel a kiállításon közölt adatok szerint a 2050-s évre 9 billió ember fog élni a Föld bolygón.
Ennek a sötét jóslatnak a tudatában a tejipari kiállítók próbálták megmutatni, hogy milyen termékek
képesek megfelelő tápértékkel és beltartalmi értékekkel rendelkezni a lakosság élelmezéséhez.
Ezúttal is a sajtok sokszínüsége kápráztatott el bennünket, a Cheddar sajtok ízvilágai,
melyek attól függően változtak, hogy Alpesi, vagy Nagy Britanniai legelő tehenei tejéből készültek.
A tudatos étkezést, a mértékletes de minnél változatosabb táplálkozást hallottuk kiálítóktól,
valamint információt arról, hogy sajnos Európa a centralizáció felé halad és az igazi értékek,
mint a hagyományos, kis tejüzemek is, nem tudnak érvényesülni a nagyok mellett.
Szó volt a "Transzatlanti Kereskedelmi és Beruházási Partnerségről" is, amellyel kapcsolatban
a cégek az aggodalmukat fejezték ki és a kilátástalan következményeit sorolták fel.
Ugyan akkor örömteli fejlődének lehettünk tanúi a sok elekromos gépjármű és a zöld megoldások
mellett, amit a városban és a kiállítás körül láthattunk.

Az idei kiállítás nagyon sok élményt nyújtott, mindenkinek érdemes látogatását tenni ezen a kiállításon.













2015 októberében a világ legnagyobb szakkiállítása újra megnyitotta előttünk a kapuit.
Kellemes, gyengén felhős időjárásban és a korábbi alkalmakhoz képest
még letisztultabb környezetben lehettünk.
Az Európai eladási piacok kezdik elérni a növekedésük határait, ez a fő
megfogalmazódás jellemezte a kiállítást.
Ennek a trend szerű problémának az egyensúlyozásáért az összes kiállító a fenntartható és magas minőségű
tejtermékekre, pékárukra, borokra, fagyasztott árukra, hústermékekre és cukrász termékekre fókuszál.
Ez Európai Únión kívüli országokból érkező látogatók és vásárlók lehetőségeket ajánlanak
az Únión kívüli gyarapodásra,
ami a tejipari szegmensben Észak Afrikát, a Közel Keletet és Kelet Ázsiát jelenti első sorban.
Az OECD és FAO szerint, ez a tendencia 2020 évben a porított tejtermékeket (tejporok, savóporok),
a sajtot és a vajat jelenti majd, melyet megerősít nekünk sok, a tejüzemi kiállítók
képviseletére jelen lévő személy.

Bár a hazai piacokon Európában,- így, a jelen levő Magyar kiállítóknál is- az látszik, hogy a tiszta
tej fogyasztás stagnál
és olyan új ajánlásokkal találkoztunk a kiállítók standjánál, mint a szója tej , valamint a laktóz-mentes
/ laktóz-csökkentett termékek eladási szándéka. Németországból származó gyártók esetében sok kiállítónál
a teljes termék paletta laktóz-mentes (<0,1%) tejtermékekből állt, vagy tartalmazott azt is.
Gouda, Edam és Emmental sajtokat kóstolhattunk, melyek laktóz-mentes jelöléssel,
mégis ízletességgel leptek meg.

Továbbra is felfedezhettük a korábbi kiállításhoz egyezően, a termékek minél
tovább való eltarthatóságát célzó trendet.
A fő innovációk a kisebb és kisebb csomagolás a mai modern világban.
Meglepetésünkre termék csomagolásokból
álló makettet és stand design-t csodálhattunk meg.

Ebben az évben is egy hatalmas élményt nyújtott a kiállítás.





2014 év elején került megrendezésre, immáron 36. alkalommal Olaszországban a SIGEP, mely
Európa legnagyobb kézműves fagylalt és cukrászipari kiállítása.
Tömérdek látogató nézelődött, 16 terem csarnokban, Riminiben,
a kinti hűvös és borongós időjárás ellenére.
Hatalmas választék és mégtöbb fajta forma fogadott minket a kiállítók pultjainál és asztalainál.
Tematikusan felépülő bemutatók, cukrászipari show, szemináriumok és egyedi rendezvényekre került sor,
mind az összes teremben más és más kiállítókkal.
Bemutatkoztak a fagyasztott joghurtok, melyek új ízekkel kecsegtettek és innovációs megoldásként
önkiszolgáló pultok, önkiszolgáló gépekkel, készen ajánlottak ízelítőt a fagylaltokból.
A kávéfőző gépek újításait követve, találkozhattunk olyan fagylalt töltő géppel, mely a kész fagylaltot és
fagyasztott joghurtot a gépbe helyezést követően,
közvetlenül a mellékelt tölcsérekbe töltötte, spirális formában.
Számtalan új gasztrológiai dekorációval díszített édesség
és azok forradalmi tálalása feledtette velünk az időt.
Az édesség kedvelői újra belekóstolhattak az igazi Olasz cukrász világ rejtelmeibe.





2013 év őszének közepébe kezdve, kiállítók hatalmas serege köszönt minket a világ vezető kiállításán.
Sajtok világába csöppentünk, ameddig már a szem se látott el, minden felé érlelt tömbsajtok, kerek emmentáli sajtok, kecskesajtok, sőt, Wasabi ízesítésü vagy bazsalikomos sajtokba is botlani, melyek illata pár óra alatt teljesen lebénítja szaglásunkat és ízlelésünket.
Szinte nyári időjárásban, nagy meglepetésként, napközben közel 20 °C hőmérséklet mellett érkeztek a világ szakemberei és üzletfeleik, legtöbben Ázsiából, az Arab országokból.
A kiállítás kiemelt választottja ez úttal Argentína volt.
A 'hosszú eltarthatóság' többé már nem az adalékanyagokban, hanem a csomagolásban rejlik. A tejtermékek újra visszatérnek a régi, jól bevállt és egészséges elkészítés hagyományaihoz. Minden ország tejtermelői a saját országuk "gyümölcsét" reklámozzák, valamint olyan csomagolásban mutatják nekünk, melyek vagy a tradíciót, vagy a modern világot tükrözik.

A péktermékekből helyben készített, friss mintákat kínáltak a résztvevők. Egy ízletes karamell krém debütált, amely csak is 100% természetes alapnyagokból tevődik össze, így az az ízében ámulatosan bizonyít a vásárlóknak.
Görögország, Amerika, Németország termékeinek sajátosságait láthattuk saját szemünkkel, olyan hosszú stand rendszereken, melyek csak is részükre lettek dedikálva.

Szebbnél szebb kiállítók gyönyörködtettek bennünket, kitűnő termékekkel telhettünk el, valamint ízelítőt nyerhettünk a jövőből.

Az alábbi fényképek még többet mesélnek:














2012 szeptember utolsó negyedében került megrendezésre a rendhagyó Német nemzetközi vásár csoport, a 2010. évi sikereit követő Düsszeldorfi InterMopro. Három szakosodott részre, az InterMopro (tejipari termékek), InterCool (fagyasztott ételek, fagylaltok és fagyasztási technológia) és InterMeat (húsáru és egyedi töltött termékek) alcsoportra kerültek elkülönítve a kiállítók.
 
A vásár résztvevői idén Kelet Európából érkeztek, Észtországból, Romániából, továbbá Magyarországról is. Minden kiállító azt kívánta bemutatni, hogy milyen saját márkákkal, márkás termékekkel rendelkeznek és mögöttük milyen marketing áll.

Úgy tűnik egyre nagyobb teret hódít magának a környezettudatos energiával készült termék, a tej hosszabban eltartható, gazdaságosságos csomagolása és a fagyasztott tejtermékek új generációs raktározása. A helyi cégeknél feltűnő, hogy olyan termékeket keresnek és vásárolnak fel melyek helyben, a közelben készültek, nem pedig távoli gyártósorról kerültek költségterhelő módon beszállítva. Minden szektorban olyan ellátás kerestetett, mely után a szolgáltató, a gyártó felelősséget vállal, tehát törődik és felméri a partnerei igényeit.
Egy remek helyszínnek igazol a rendezvény, azoknak akik fantáziájukat nyugodtabb-fejlettebb környezetben keresik.


 

2011 Október első hétvégéjével kezdődött a világ legnagyobb élelmiszeripari szakkiállítása. Az évnek ebben a felében megszokott időjárás helyett kellemes klíma, helyenként napsütés fogadott minket. Napközben a kiállítók és ide látogatók sokasága, egyedisége, éjszaka pedíg a Dóm megvilágítása kápráztatott el bennünket.

A tejipar állomásán tömérdek sajt illata lengte be a levegőt, melyeket akár saját magunk szelhettünk fel, és melyek ízei betekintést nyújtottak a nagybetűs, érlelt "SAJT" fogalmába.

A napi tejtermékek és azok designai mellett az innovációk voltak találhatók, ahol ismét megmutatkozott a tej falhasználhatóságának sokszínűsége, mindez a világ legkülömbözőbb szegleteiből érkező szakemberek társaságában.

A borokat vonultató standok ízvilága ámulatba ejtő tradícióval kecsegtetett. Másutt különleges pékárut és édességeket kínáltak, hogy magunk győzödhessünk meg azok minőségét illetően, amelyeket a választék bőségében akár hústermékekkel is kóstólhattunk.

Ezen ételek legtöbbjét az idei év választottja, Olaszország gyártói készítették. Végezetül "megízlelhettük a jövőt" a bio és organikus gyümölcsök, zöldségek eredetiségében valamint zamatában, úgy mint a fagyasztott termékek eltarthatóságában, a tényben hogy a romlandó termékek így egyre távolabbra is eljuthatnak napjainkban.

Emlékül szolgálnak sok kiállító búcsúszavai, miszerint sok szeretettel visszavárnak mindenkit a legközelebbi alkalommal is.

 

 

 

A 2010-es évi párizsi SIAL-on a reális fejlesztések valamint új adalékanyagokkal készült borok, gasztronómia fogadott. Olyan újítások tarkították a standokat melyek az egészséges étrendet kezdik támogatni, irányt mutatnak a jövő irányvonalának.

A legtöbb látogató ott öszpontosult ahol természetes, de még úgymond szuper, fantáziadús borítású termékek voltak kikészítve. Ahol szakértelmet sugalltak a bemutatók és elmagyarázták a testre gyakorolt hatásait a készítményeknek.

Közös célnak tűnik hogy a cégvezetők nem az időigényes gyártást sugallják, hanem azt kutatják miként lehet hamar előrukkolni és elkészíteni egy új ötletet. Összességében a legizmalgasabb bemutatónak résztvevői a látogatók, mivel olyan tájakról érkeznek megkeresések melyekről eddig sokan csak álmodtak.



 

 Cégünk minden évben, így idén is részt vesz a hazai bemutatókon, vevőtalálkozókon, melyek során személyes kapcsolatot tudunk kialakítani  partnereinkkel. Termékeink személyesen is bemutatásra kerülnek, mintákat biztosítunk belőlük a már meglévő és leendő vásárlóink részére.